آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دکترکارباید بوده است و دکترکارباید در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست
مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی
روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر
گرفته شده است. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دکترکارباید 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است و این شرایط فقط شامل کالاهای زیر 5 کیلو میباشد.
شرایط بازگرداندن کالا
استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
(توجه : این شرایط فقط جهت کالاهای کمتر از 5 کیلو میباشد برای وزن بیشتر
از 5 کیلو خریدار میتواند درخواست بازدید از کالا را در انبار دکتر کارباید داده و پس از تست تحویل گیرد)
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد (فقط کالاهای زیر 5 کیلو)
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به کارباید اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، تمیزنگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود کارباید بازگردانده شود.
- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تمیز نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.(فقط کالاهای زیر 5 کیلو)
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کارباید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تمیز نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.(فقط کالاهای زیر 5 کیلو)
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کارباید اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دکترکارباید تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تمیز نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش دکترکارباید ارسال شود
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کارباید جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید)
لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
- اگر ساکن تهران یا مشهد هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کارباید تماس بگیرید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کارباید برسد، هزینههای ارسال به عهده کارباید است.
- برای واریز هزینه باربری به حساب مشتری، قبض باید همراه کالا به شرکت دکترکارباید ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دکترکارباید، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش دکترکارباید ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان دکترکارباید تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کارباید بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر دکترکارباید تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند..
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دکترکارباید، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد..